برای تو که می خواهی با ما باشی
برای تو که می خواهی با ما باشی
از نردبان بالا رفتن و گرفتن دست خدا با دستان کوچک تو، دلبندم، زیباترین خواهد بود.
  


سلام گل من

دیروزم صبح من و بابا رو ترسوندی. دوباره لک.... دیشب دکتر رفتیم با هزار ترس اما صدای قلبتو که شنیدم اروم تر شدیم دکتر گفت خیلی شیطونی هی این ور اون ور می ریحالا از امشب من بیچاره باید امپول بزنم

من و بابا برات کلی اسم انتخاب کرده ایم. بابا و من اول سرمه و بعد ریرا رو دوست داریم بعد بابا با ترلان هم موافقه. من با سریرا.... اما تو با تکون خوردنت اعلام کردی با اسامی سرمه، میگل و یسنا موافقی خوب ببینیم تا اخر چی م یشه.

تو خوب باش خدا خودش برات اسم می زاره



نظرات شما عزیزان:

لولی وش
ساعت21:48---6 اسفند 1390
می بینم که فعلا قاصدک رو بورسه برات بابا جون! در صورت انتخاب اسم سرمه یک لگد، در صورت انتخاب اسم یسنا دو لگد، در صورت انتخاب اسم قاصدک سه لگد و در غیر اینصورت منتظر باش باباجون تا به اوپراتور وصل بشی!!!

شادي
ساعت14:09---5 اسفند 1390
عزيز دلم نگران كوچولوي شيطونت نباش اون جاش امن و راحته اميدوارم صحيح و سالم بيادتو بغلت وزندگي شادي رو در كنار گل دخمل و همسرت داشته باشي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط سورا و لولی وش
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.