برای تو که می خواهی با ما باشی
برای تو که می خواهی با ما باشی
از نردبان بالا رفتن و گرفتن دست خدا با دستان کوچک تو، دلبندم، زیباترین خواهد بود.
  


 

سلام کوچولوی من

امروز وارد 15 هفتگی شدی مبارکت باشه فسقلی. داری کم کم بزرگ می شی. عزیزم این دنیا جای خیلی خوبی نیست نه اینکه جاش خوب نباشه نه اینقدر نعمت خدا توش ریخته که دستکمی از بهشت نداره. اما اگه خرابی هست از انسانها و طرز فکرشونه. تو این طور نباش.

به خودت قانع باش عزیزم. به دنیایی که توش قدم می زاری احترام بزار و قالبی که توش به دنیا می یای رو صمیمانه دوست بدار. چه اون قالب پسر باشه یا دختر. روحت و به جسمت ببخش ولی روحت و فراموش نکن.

کوچولوی من که نمی دونم تو دنیای زر تو کوچک بودی یا بزرگ... قوی بودی یا ضعیف... خاص بودی یا نه... عالم بودی یا نه... اما می دونم که اونجا یه پیمان بزرگ با خداوند بستی و حالا که داری به عرصه ی جسم در میای یادت باشه پیمان بستی. عهد نشکنی. وفادار باشی. زیر قولت نزنی.....

شاید تو اومدی که یه کار بزرگ کنی. شاید تو اومدی که زندگی کردن تو جسم رو یاد بگیری با شادی هاش بخندی و با غمهاش بزرگ بشی اینطوری بری تو بوته ازمایش این طوری سنگ محک بخوره پیمانت با خدا.

کوچولوی خوب من، مامان خیلی خوشحاله که خدا تو رو به بابا ارش و خودش داده. و به ما این فرصت و داده تا تو قالب پدر و مادرت باشیم و بهت یاد بدیم. نترسی و فراموش نکنی چه کسی هستی و برای چی به این دنیا قدم گذاشتی.

من و بابا یادت می دیم چطور احترام بزاری و چطور بجنگی و چطور انسان بودن و در خاطرت حفظ کنی.

کوچولوی من امیدوارم من و بابا بتونیم یه چیزهایی یادت بدیم و تو هم یه چیزهایی به یادمون بیاری.

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

مامان
ساعت13:48---9 بهمن 1390
می بینم که بابا هم برات می نویسه

لولی وش
ساعت18:19---7 بهمن 1390
جگرنه! اول: هر طوری که بیای و هر وقتی که بیای اگه صلاح اینطور بوده که بیای خوش میای و با شادی میای و قدمت روی چشم همه. دوم: مطمئنم مثل مامانت که قراره کارای خیلی خوبی انجام بدی و من و مامان سعی می کنیم یه کمی یادت بدیم و خیلی از بودنت یاد بگیریم. ولی مطمئنم که قراره توی این دنیای عجیب و غریب یه آدم خیلی خوبی باشی و کلی کار خوب انجام بدی. سوم: دختر باشی خیلی خوبه پسر باشی خیلی خوبه. هرچند دختر جیگر باباشه. چهارم: من فکر می کنم حتما دختری که این اداها رو داری.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط سورا و لولی وش
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.