برای تو که می خواهی با ما باشی
برای تو که می خواهی با ما باشی
از نردبان بالا رفتن و گرفتن دست خدا با دستان کوچک تو، دلبندم، زیباترین خواهد بود.
  


 

سلام کوچک من

امروز حسابی خیابونها سفید شده و کوچه هم از مه پر. کوچک من جات خالی امروز خیلی زیبا شده اگه بودی حتما می رفتیم برف رو می گذاشتم نو انگشتهای کوچکت تا تو اولین لمس از برف رو تو زندگیت تجربه کنی.

دیروز من و بابا رفتیم نامه ی مرخصی این ترم من و رد کردیم بلاخره این ترم خونه نشین شدم. امروز صبح هم بابا شیطونی کرد کمرش گرفت تا ساعت 11 نتونست بره سر کار اما بلاخره رفت تو این برف!

کوچک من امروز مامان می خواد به کارهاش برسه و تو این 10 روز اخر بهمن ببینه می تونه مقاله ش و تموم کنه یا نه تو هم کمک کن و هم دعا که زودی کارم تموم شه. باشه

دیشب خاله ساناز زنگ زد خوشگل من خاله ساناز یه دختر داره به نام گندم که مثل ماه می مونه و یه سگ ملوس داره که اسمش و الان یادم نیست خیلی خوشگله . وقتی فهمید تو دل من نشستی خیلی خوشحال شد و کلی برات ذوق کرد. قول داده تو همین روزها بیاد تو رو ببینه تو هم زود بیا که با گندم و هاپویی بازی کنی. خوب من خوب باشی خوب و در پناه خداوند بزرگ و مهربان

 



نظرات شما عزیزان:

لولی وش
ساعت21:54---6 اسفند 1390
گوگولی بابا بزار حقیقت رو برات تعریف کنه بابا. بابا مقاله های مامان رو می نویسه. بابا درس های مامان رو می خونه. یه وقتایی هم تو رو می زاره تو شیکمش به جای مامان! حالا دیدی بابا چقدر کارای خوب انجام می ده؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط سورا و لولی وش
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.